Grafica şi design personalizat

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Serviciile de grafică şi design se bazează pe cerinţele clientului iar acestea pot contura elemente grafice care pot fi folosite zi de zi ori în funcţie de campania aflată în desfăşurare ele pot fi folosite punctual. 

De cele mai multe ori apelezi la un grafician deoarece compania ta nu are unul iar solicitările sunt reduse, firmele mici şi medii apelează la un grafician cam o dată pe an şi de cele mai multe ori pentru a le crea un design de carte de vizită, poze targetate pentru campanii de promovare pe facebook, instagram sau social media.

Dacă ai nevoie de servicii de grafică personalizată atunci trebuie să ţi cont de câteva recomandări pentru a obţine ceea ce îţi doreşti.

În cazul în care doreşti să creezi un logo, trebuie să ţi cont că acel design de logo trebuie sa fie foarte versatil => grafica de logo o să fie printată pe mai multe elemente aşadar logoul trebuie să fie scalabil foarte uşor. În acest caz recomandăm ca logoul să fie vectorial şi culori definite. 

Trebuie să mai ţi cont că atunci când foloseşti mai multe culori în logo o să fie mai greu să îl poţi folosi pe culori închise sau deschise fără să pierzi din detalii

Cele de mai succes logo+uri sunt cele care îţi spun care este brandul, nu cu ce se ocupă. Este ca un nume.

Logo-ul există pentru a întări un brand. Pentru a transmite valorile companiei. 

Cu cât este mai simplu şi uşor de identificat cu atât o să fie mai vizibil de la o poştă.

Dacă reuşeşti prin logo să faci clientul să răspundă la o întrebare cu atât mai mult acesta o să petreacă mai mult timp încercând să rezolve dilema.

Dacă până acum ceva timp logoul trebuia să se porivească bine pentru tiparul digital, în zilele noastre acesta trebuie să se potrivească pe ecrane TV, website, mobil, platforme şi aplicaţii.

Pune accent pe durata logo-ului în timp.

Manualul de identitate vizuală bine pus la punct este cel care asigură longevitatea unui logo, aşadar odată cu crearea logoului îţi recomandăm să lucrezi şi la manualul de identitate. Manualul de identitate spune clar cum se foloseşte logoul, unde se poziţionează, ce culori se folosesc pe diverse materiale, ce este permis şi ce nu este permis. 

Un logo înseamnă să transmiţi un mesaj clar şi pe înţelesul tuturor. Cu cât este mai simplu cu atât este mai uşor să transmiţi un mesaj.

Nu recomandăm folosirea pozelor sau degradeurilor în logo, acestea sunt cea mai mare problemă atunci când discutăm de printarea acestora deoarece de la echipament la altul pot apărea diferenţe de culoare si design.

Culorile dau starea, folosirea mai multor culori pot duce în haos. Recomandă maxim 2 culori pentru un logo, chiar şi aşa trebuie să te asiguri că cele doua culori se potrivesc şi completează.

Precum culorile, fonturile jută să definească starea generală a design-ului. Fonturile transmit mesaje diferite. Folosind prea multe fonturi poţi distruge logo-ul. Foloseşte maxim 2-3 fonturi complementare.

Îngroşarea logo-ului noate părea frumos dar când se îngroaşă logo-ul aceste este greu de citit.

Logo-urile sunt o parte importantă din brand. De cele mai multe ori logo-ul este folosit ca un instrument de amintire a brandului. De la postere la website mărimea logoului variază iar textul poate deveni iligibil si greu de identificat.

Punând logo-ul într-un chenar poate limita potenţialul logo-ului şi dă senzaţia de conservator, ideal ar fi să nu faci logo-ul într-o formă anume, lasă-l să respire şi să se adapteze spaţiului în care este folosit fără limite.

Te aşteptăm în magazin

Dacă ai un proiect şi ai nevoie de grafică personalizată atunci te aşteptăm în unul dintre magazinele noastre din magazinele Diverta în Bucureşti Mall Vitan, Plaza România şu Lipscani 30-34 la centrul de print şi personalizare. Dacă doreşti ne poţi trimite o solicitare pe e-mail: contact[at]printingstore[.]ro