Contacteaza-ne:   0725.172.694

follow us:   FB.   TW.   IG.

Intrebari despre produse si comenzi
Intrebari despre produse si comenzi

INTREBARI DESPRE COMANDA

Cum selectati culoarea dorita pentru un produs?

 Selectati codul de culoare din lista "culoare" a fiecarui produs dupa ce ati ales culoarea din paleta de culori aflata in descrierea produsului. Daca doriti o culoare ce nu se afla in lista mentionati culoarea dorita la "Comentarii comanda", inaintea apasarii butonului de finalizare a comenzii.

Ce garantie au produsele comercializate?

In functie de produsul achizitionat si conditiile de utilizare a acestora garantia produselor poate diferi de la cateva luni pana la 4-5 ani. Vezi aceste detalii in descrierea produsului sau solicita aceasta informatie in mod expres inainte de plasarea comenzii.

 

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta produsul dorit, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, printingstore.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite, iar comanda cu stickerul Dvs. va ajunge la dresa dorita. 

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite, iar comanda cu stickerul Dvs. va ajunge la dresa dorita. 

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau ne puteti suna pentru a va putea oferi un raspuns mai rapid.

INTREBARI DESPRE CONTUL DE CLIENT

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este neaparat necesar sa va creeati un cont de utilizator dar este recomandat pentru a putea avea acces la istoricul cumparaturilor si optional pentru a fii la curent cu noutatile noastre. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

 In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati telefonic sau folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda. 


Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite, iar comanda cu stickerul Dvs. va ajunge la dresa dorita. 

INTREBARI frecvente

Ce program de functionare aveti?

Magazinele situate in centrele comerciale din Bucuresti Mall Vitan si Plaza Romania in interiorul magazinelor Diverta au program de functionare de Luni pana Duminica de la ora 10:00 la ora 22:00

 

Unde sunt magazinele PrintingStore?

Magazinele PrintingStore sunt doua la numar si sunt momentan doar in Bucuresti. Unul in centrul comercial Bucuresti Mall Vitan situat pe Calea Vitan 55-59, Sector 3 si Plaza Romania din Bd. Timisoara nr 26, Sector 6. Le gasiti in interiorul magazinelor Diverta la -1 (demisol)

Cat timp dureaza o comanda?

Majoritatea comenzilor sunt procesate pe loc si in functie de comanda plasata aceasta poate avea un termen de executie diferit in functie de cantitatea solicitata si de volumul de lucru avut in momentul respectiv.

Serviciile de printare, copiere, scanare, fax se executa pe loc, daca aveti de copiat carti sau mai multe documente aflate in dosare ce necesita manevrare individuala atunci termenul poate creste pana la 24ore.

Stampilele au ca si termen de executie de minim 10-15minute dar putem extinde in functtie de volumul de lucru pana la 2ore maxim.

Fotografiile si magnetii foto se printeaza pe loc, pentru volume mai mari de 50buc timpul de printare poate varia intre 10 si 30 de minute.

Laminarea si indosarierea se executa asemenea pe loc, aici dureaza minim 5 minute iar pentru volume mai mari termnul poate creste.

Cadourile personalizate: tricouri, cani, puzzle, mousepad, servicii gravura se fac in minim 20-45minute in functie de complexitatea imprimeului dar termenul de predare poate creste pana la maxim 2 ore in functie de volumul de lucru.

Cartile de vizita sunt executate in mod normal in 30-45minute daca grafica exista deja in calculator si poate dura pana la 24 de ore din momentul predarii comenzii daca nu avem grafica salvata in calculator. Termenul de predare poate fi urgentat cu ajutorul unei taxe de urgenta ce poate scadea termenul de livrare pana la 3-6ore.

 

Pot accesa mailul personal din magazinul PrintingStore?

Da, avem un calculator special pentru tine, poti accesa mailul personal din incognito si descarca fisierele dorite in calculator pentru a fi printate. Daca fisierele descarcate nu le-ai sters, noi in fiecare zi le vom sterge din calculatorul nostru asadar daca vrei sa reprintam un document, te rugam  sa te asiguri ca ai acces la el. Asemenea in calculatoarele pentru clienti nu este salvat istoricul navigarii si nici parolele folosite. Calculatoarele pentru clienti sunt destinate oricarui client PrintingStore, acestea nu pot fi folosite abuziv pentru a socializa pe facebook cu prietenii sau pentru a fi folosite drept internet cafe, acest lucru este taxat cu 5lei/minut.

 

Pot trimite comanda pe mail si apoi sa o ridic din magazin?

Majoritatea serviciilor oferite de noi sunt executate pe loc sau intr-un timp relativ scurt. Puteti trimite pe mail comanda d-voastra dar o sa fie procesata in momentul sosirii d-voastra in magazin. Daca aveti o comanda ce ar putea dura mai mult si doriti sa eliminati timpul de asteptare pana cand ar fi gata, va vom oferi posibilitatea de a o achita in avans (card, OP) urmand ca noi sa o procesam cu prioritate.

Pot printa, semna si apoi scana un document?

Da, sigur. Ai posibilitatea sa aduci fisierul pe un memory stick, CD sau sa il accesezi din mail-ul personal folosind calculatorul nostru gratuit sau il poti FW catre noi, il putem printa alb negru sau color pe dimensiunea dorita si apoi il putem scana in *.pdf sau *.jpg pentru a il trimite inapoi pe mail, fax sau sa il punem pe un memory stick.

Vreau sa printez un format mai mare de A3, puteti?

Da, putem printa formate mai mari de A3 dar acestea sunt printate in atelierul nostru pe o imprimanta mai mare. Latimea maxima a printului poate fi de 1.300mm (1,3m) si lungimea de 8.000mm (8m). Termenul de executie in acest caz este de 24-48ore.

 

Am deja un tricou, pot sa il personalizez?

Da, putem sa personalizam un tricou adus de tine daca acesta este din bumbac 100% si pe el nu mai sunt alte imprimeuri. Putem personaliza si tricouri care nu sunt din bumbac 100% dar in acest caz trebuie sa iti asumi posibile deteriorari ale acestora. Sunt foarte putine cazurile de deteriorare, dar tricourile care nu sunt 100% din bumbac tind sa se topeasca sub presa de tricouri sau sa isi schimbe culoarea, in aceste situatii nu ne putem asuma in totalitate responsabilitatea imprimarii lor.

Am o poza, o pot imprima pe un tricou sau o cana?

Da, putem imprima orice poza pe tricou, cana sau alt material promotional. Totusi, iti recomandam ca pozele care le aduci pentru a fi imprimate pe diverse materiale sa fie la o calitate cat mai buna, doar asa putem garanta un imprimeu de calitate. Pozele de tip screenshoot, facute cu telefonul la intuneric, descarcate de pe facebook, sau trimise prin aplicatia Whatsapp isi pierd din rezolutie si astfel poate aparea efectul de poza pixelata iar calitatea imaginii poate fi indoielnica.

Oferiti discounturi pentru comenzi mai mari?

Da, putem oferi discounturi in functie de valoarea comenzii solicitate.

Oferiti servicii de livrare a comenzii la birou/acasa?

Avem posibilitatea de a expedia in 24-48 de ore prin curier rapid comanda d-voastra oriunde in Romania daca aceasta este plasata pana in ora 12:00 in magazinele noastre. Pentru livrare in Bucuresti, putem livra gratuit comenzile de minim 500lei in maxim 24 de ore.

Vreau sa printez niste flyere dar nu am grafica, ma puteti ajuta?

Da, te putem ajuta cu orice serviciu de grafica, pretul este de 25Euro+TVA/ora si se factureaza fractii de minim 50lei (20minute).

Caut sa fac materiale promotionale (pixuri, agende), ma puteti ajuta?

Da, chiar daca nu avem expuse in magazinele noastre fizice, ne poti trimite o solicitare cu ce materiale ai nevoie, cantitatea dorita din fiecare si modalitatea de personalizare iar noi vom face o selectie de materiale conform solicitarii tale. Daca trebuie sa te incadrezi intr-un buget, atunci ne-ar ajuta si mai mult pentru a face selectia personalizata completa. Trimite solicitarea ta la sales@printingstore.ro

Ce acte am nevoie pentru a comanda o stampila?

Aveti nevoie de Certificatul de inregistrare al companiei si buletinul persoanei care plaseaza comanda in original, aceste doua acte ne asigura autenticitatea informatiilor despre companie si despre persoana care plaseaza comanda. Cate o copie dupa aceste acte vor fi pastrate de noi timp de maxim 3 luni din momentul plasarii comenzii urmand a fi distruse dupa aceasta perioada in mod securizat (cu ajutorul distrugatoarelor de documente de inalta securitate tip microcut in particule de 3x5mm). In aceasta perioada impreuna cu formularele de comanda pot fi consultate doar in mod expres de autoritatile competente ce pot efectua controale in acest sens. Toate aceste informatii nu sunt prelucrate sau procesate in format digital ci doar sigilate in dosare de comenzi lunare si distruse periodic, astfel ne asiguram ca actele nu mai pot fi folosite ulterior.