Contacteaza-ne:   0725.172.694

follow us:   FB.   TW.   IG.

Transport si Retur
Transport si Retur

Livrarea se face prin curier rapid GLS

Cost livrare: 19lei pentru comenzi sub 199RON

Cost livrare: 0lei pentru comenzi peste 199RON

Timpul mediu de livrare poate varia in functie de incarcarea curierilor dar acesta poate varia intre: 24 si 72 ore

Comenzile plasate Vineri dupa ora 15:00, Sambata sau Duminica vor fi preluate in ziua de Luni. 

Politica retur:

Produsele care sunt comercializate pe acest site sunt produse personalizate la cerere, pozele prezentate pe site sunt doar cu titlu de prezentare iar ele nu reprezinta produse fizice reale disponibile in stoc ci acestea se fabrica si confectioneaza la cerere conform specificatiilor clientilor transmise prin selectarea marimii, cantitatii si culorii dorite. Asadar conform O.U.G. 34/2014 produsele personalizate sau facute la cerere conform specificatii nu pot fi returnate.

Pentru mai multe informatii puteti analiza site ANPC – aici

Perioada de reflecție de 14 zile – se aplica pentru produsele care fac parte din categoria de produse finite doar pentru cele nefolosite daca acestea nu sunt personalizate si sunt vandute tip blank – nepersonalizate.

În UE aveți dreptul de a returna produsele achiziționate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanță (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți.

Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepții:

  • bilete de avion și de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de mașini și servicii de catering rezervate pe perioade sau la date determinate
  • produse alimentare și băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar)
  • produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă)
  • înregistrări audio-video sau programe informatice sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire
  • conținutul digital on-line, dacă ați început deja descărcarea sau vizionarea on-line și dacă ați acceptat faptul că vă pierdeți dreptul de a vă retrage din contractul de achiziție odată începută descărcarea sau vizualizarea
  • bunuri cumpărate de la persoane fizice, mai degrabă decât de la companii/comercianți
  • contractele urgente de reparații și întreținere – dacă sunați un instalator pentru a-l ruga să vă repare un duș, nu puteți anula lucrarea, odată ce ați convenit asupra prețului serviciului.

Menționăm că această listă nu este exhaustivă.

Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor. Pentru contractele de servicii, perioada de reflecție expiră la 14 zile de la data încheierii contractului. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.

Returnarea produselor si inlocuirea acestora se face pe cheltuiala PrintingStore.ro in cazul in care:

1) In comanda clientul a transmis o dimensiune iar clientul a primit alta – procesara gresita printingstore.ro

2) In comanda clientul a transmis o culoare anume iar expeditia a fost facuta pe alta culoare – procesare gresita printingstore.ro

3) Clientul poate solicita in cele doua cazuri inlocuirea GRATUITA a comenzii fara costuri suplimentare sau returnarea integrala a banilor in termen de 14 zile

4) In cazul in care clientul doreste sa pastreze comanda chiar daca a fost procesata gresit atunci acesta poate beneficia de o reducere de 30% la urmatoarea comanda, pentru aceasta clientul trebuie sa informeze printingstore.ro

5) Orice alte neclaritati vor fi rezolvate pe cale amiabila gasindu-se solutii optime pentru ambele parti